Signalproblemer?
Det er Yousee, der leverer kabel-tv til Øresundsparken. Oplever du problemer med dit signal, så kan du se Yousees aktuelle driftsinformation
Yousees Facebook-side er ligeledes et godt sted at få hurtig information om signaludfald i større eller mindre områder. Enten fra Yousees medarbejdere, der administrerer siden, eller fra de besøgendes kommentarer på siden.
Afklar problemets omfang
Hvis hverken driftsinformation eller Facebook-side indikerer fejl i området, skal du i første omgang afklare, hvad problemet er, og om det kun er et af dine tv, der er ramt af fejl, eller om det er hele husstanden.
Se Yousees vejledning til at afdække fejl
Har fejlen ramt hele husstanden, er næste skridt at finde ud af, om andre beboere i området oplever samme fejl. Du kan spørge en nabo, eller du kan stille spørgsmålet på Facebook – enten på Øresundsparkens side, hvis du er medlem af denne, eller på Yousees side
Sådan melder du fejl
Hvis ikke fejlen allerede fremgår af Yousees driftsinformation eller Facebook-side, skal du ringe til Yousee på 70 70 34 48.
Åbningstiderne er hverdage kl. 8-18 og weekender kl. 9-18 (pr. december 2023).
Du kan også skrive via Yousees Facebook-side – her står medarbejderne til rådighed hverdage kl. 8-22 og weekender kl. 12-22 (pr. december 2023).
OBS: Foreningens antenneadministrator kan IKKE afhjælpe tekniske problemer. Vedkommende står udelukkende for til- og fravalg af programpakker.