Kabel-tv-pakker og pris

I samarbejde med YouSee tilbyder Grundejerforeningen Øresundsparken tre forskellige programpakker med tilhørende radiokanaler. Da foreningen selv administrerer beboernes pakkevalg, er priserne cirka 200-300 kroner lavere end YouSees normalpriser pr. kvartal.

Grundpakke

  • ca. 25 tv-kanaler
  • 473,82 kr. i kvartalet

Mellempakke

  • ca. 35 tv-kanaler
  • 1.136,88 kr. i kvartalet

Fuldpakke

  • ca. 60 tv-kanaler
  • 1.588,80 kr. i kvartalet

Da listen over tv-kanaler er relativt omfattende og fra tid til anden ændres, henvises til kanaloversigten på YouSee’s hjemmeside.

Betaling og ændring

Betaling for kabel-tv følger den kvartalsvise opkrævning og betaling af kontingent til grundejerforeningen via Valdal Ejendomsadministration. 

Vil du skifte programpakke, skal du kontakte foreningens antenneadministrator, Sidse Juul Windahl, Blå 45, på agsjw@aggym.dk.

Meddelelsen om ændring skal være modtaget senest 40 dage før det kvartal, som ændringen skal gælde fra.

Yousee opkræver et gebyr for at skifte til en mindre pakke. Gebyret er 199 kroner (pr. 1/9-2018). Der er intet gebyr for at skifte til en større pakke.

Bland Selv-tv

Med Bland Selv-tv fra Yousee kan du i et vist omfang selv vælge, hvilke kanaler og streamingtjenester du ønsker i din mellem- eller fuldpakke.

For mellempakken betyder Bland Selv, at du frit kan vælge 10 kanaler/point og for fuldpakken betyder det, at du frit kan vælge 35 kanaler/point. Prisen for Bland selv mellem- og fuldpakke er den samme som den traditionelle mellem- og fuldpakke.

Læs mere om Bland Selv-tv og bestil det direkte via Yousee's hjemmeside

Tilvalget og administrationen af de selvvalgte kanaler foregår direkte mellem dig og Yousee, og vi er som forening ikke yderligere involveret. Vi er kun ansvarlige for opkrævningen af grund-, mellem- eller fuldpakke hos beboeren.

Få bredbånd via Yousee

Signalproblemer?

Det er Yousee, der leverer kabel-tv til Øresundsparken. Oplever du problemer med dit signal, så kan du se Yousees aktuelle driftsinformation

Yousees Facebook-side er ligeledes et godt sted at få hurtig information om signaludfald i større eller mindre områder. Enten fra Yousees medarbejdere, der administrerer siden, eller fra de besøgendes opslag på siden.

 

Afklar problemets omfang

Hvis hverken driftsinformation eller Facebook-side indikerer fejl i området, skal du i første omgang afklare, hvad problemet er, og om det kun er et af dine tv, der er ramt af fejl, eller om det er hele husstanden. 

Se Yousees vejledning til at afdække fejl

Har fejlen ramt hele husstanden, er næste skridt at finde ud af, om andre beboere i området oplever samme fejl. Du kan spørge en nabo, eller du kan stille spørgsmålet på Facebook – enten på Øresundsparkens side, hvis du er medlem af denne, eller på Yousees side

 
Sådan melder du fejl

Hvis ikke fejlen allerede fremgår af Yousees driftsinformation eller Facebook-side, skal du ringe til Yousee på 70 70 40 40.

Åbningstiderne er alle dage kl. 8-20 (pr. april 2019).

Du kan også skrive via Yousees Facebook-side – her står medarbejderne til rådighed hverdage kl. 8-22 og weekender kl. 12-22 (pr. april 2019).

OBS: Foreningens antenneadministrator kan IKKE afhjælpe tekniske problemer. Vedkommende står udelukkende for til- og fravalg af programpakker.